På kurset kigger vi rundt i de forskellige afkroge af KlubOffice. Vi kommer bl.a. ind på:

  • Generelt overblik over afdelinger, hold, medlemmer og trænere - herunder også indberetning af medlemstal
  • Kommunikationsmuligheder: Email- og designskabeloner (klubfarver og logo), infoskærm (visning i klubbens lokaler), forældre/kontaktpersoner
  • Klubaktiviteter: Opret aktiviteter nemt og smart - så medlemmer (og evt. andre) kan tilmelde til og betale for
  • Sponsorer - oprettelse, visning og automatisk opkrævning heraf
  • Banebooking og omklædning (fordeling af baner og omklædningsrum)
  • Påsætning af klubbens egne kampledere/dommere og kommunikation til dem
  • Indhent og opbevaring af CPR-numre på trænere m.fl.
  • Økonomihåndtering: Kontingentopkrævning, rabatter, medlemmer der ikke selv skal betale mm.
  • Diverse tips og tricks

Der vil med andre ord både være noget at tage med hjem for garvede brugere af systemet og dig, der er helt ny i det. 

Praktisk info

Kurset afvikles 20. marts kl. 17-20 hos DBU Fyn, Stadionvej 50 opg. C, 5200 Odense V.

Undervejs får vi en bid mad sammen og der bliver gode muligheder for at udveksle praktiske erfaringer med kursister fra andre klubber.
Der vil også i forlængelse af kurset være mulighed for lidt praktisk hjælp, hvis der er noget klubspecifikt, man bøvler med eller har spørgsmål til.

Pris pr. deltager kr. 400,- (inkl. mad)


OBS! Ønsker man at tilmelde andre fra klubben, kan det gøres i KlubOffice via menuen Uddannelse > Åbne kurser. Dobbeltklik på kurset og søg personerne frem, som skal tilmeldes.