Ansøg om at blive værtsklub for DBU 3 Bold Festival

Ansøgning
Til 3-bold kræver det mange frivillige at sætte baner op og tage baner ned. Beskriv overordnet hvordan I vil skaffe hænder nok, både om morgenen på dagen, og om eftermiddagen/aften på dagen. Det anbefales at der skal være mindst 30 frivillige til at sætte banen op/ned, og det tager mellem 2 og 3 timer at sætte op/ned. Trailere der kan bruges til at flytte banderne fra containerne til banerne, anbefales kraftigt:
Vores erfaring har vist, at nem parkering er noget af det vigtigste for et en god stævneoplevelse. På dagen kræver det et sted mellem 800-1000 parkeringspladser. Beskriv hvordan I med garanti kan sikre det. Det anbefales at have parkeringsvagter, walki-talki til hjælp med at koordinere, andet...?
OBLIGATORISKE TING/FORHOLD * Følgende ting skal være tilstede for at I kan afvikle eventen. Sæt kryds ud for de ting, I kan sørge for.
NICE TO HAVE Følgende ting kan I med fordel bidrage med. Sæt kryds ud for de ting, I kan sørge for.
F.eks. kort over hvor stævnepladsen samt parkering eller andet relevant.
Ønsker du at tilføje flere filer, skal disse vælges på én gang.

OBS

Det er DBU Fyns administration der skal i dialog med ansøgerklubben, og skal godkende de enkelte punkter, før en endelig ansøgning kommer i betragtning til værtskab af en 3-Bold Festival.

 

Ved flere ansøgere vil der foruden ovenstående også blive prioriteret ud fra, om der tidligere er afholdt DBU 3 Bold Festival i kommunen: 

  • 1. prioritet til valg som værtsklub: Klubben har inden for 2 år afhold en 3-Bold Festival, og vil gentage successen med de erfaringer man også har opnået. Har man afholdt 2 3-Bold Festivaler inden for 4 år, kommer man automatisk i prioritet 5.
  • 2. prioritet til valg som værtsklub: Klubben ligger i en kommune der ikke har afholdt 3-Bold Festival de seneste 3 år.
  • 3. prioritet til valg som værtsklub: Klubben har været værtsklub én gang inden for de sidste de sidste 3 år.
  • 4. prioritet til valg som værtsklub: Falder man uden for de 3. første prioriteter, så er man 4. prioritet.

Er der flere klubber der falder inden for samme prioritet trækkes der lod i forhold til dato for ansøgningen om valg af værtsklub.